- Hjem
- LBF Orienterer 895: Ændringer i Driftsstoette.lbf.dk
LBF Orienterer 895: Ændringer i Driftsstoette.lbf.dk
Landsbyggefondens driftsstøttesystem blev taget i brug den 1. januar 2012, og anvendes som et digitalt værktøj til oprettelse af ansøgninger om driftsstøtte samt løbende sagsbehandling i samarbejdet mellem boligorganisationerne og Landsbyggefonden.
Herudover har kommunerne, boligorganisationernes rådgivere (hvis boligorganisationerne vælger dette), revisor og de relevante realkreditinstitutter adgang til systemet.
Der sker en løbende udvikling af dette IT-system, både i forhold til eksterne brugere og i det bagvedliggende interne ESDH-system.
I 2018 påbegyndte fonden arbejdet med et mere brugervenligt og moderne design. I sommeren 2018 kunne vi derfor præsentere et nyt design til oprettelse af ansøgninger og af selve ansøgningsskemaet der anvendes ved ansøgning om de forskellige former for driftsstøtte.
I februar 2020 blev 1. etape af det nye design af den eksterne brugerflade lagt i produktion, og hvor sidste etape nu er klar til at blive lagt i produktion.
Ændringerne vil blive lagt i produktion i weekenden den 5. - 6. februar 2022, hvorfor systemet derfor ikke kan anvendes i dette tidsrum.
Eventuelle spørgsmål til nyt design af den eksterne brugerflade mv. kan rettes til Center for Særlig Driftsstøtte, chefkonsulent Charlotte Rønnebæk på chr@lbf.dk eller tlf.: 33 76 21 39.
Med venlig hilsen
LANDSBYGGEFONDEN